Om sponsor-salg

OM SPONSOR-SALG

VI SIKRER MIDLER TIL LOKALSPORTEN

Efter at have gennemført uddannelsen Sportsøkonomi ved Syddansk Universitet i 2010 begyndte karrieren i sponsoratverdenen ved først at arbejde i salgsafdelingen i to jyske Superligaklubber. En ad gangen naturligvis.

Dette førte videre til ansættelse i et sportskommunikationsbureau, med fokus på optimering af virksomheders investeringer i sponsorater igennem rådgivning og udvikling af aktiveringskampagner.

 

Dette har samlet set givet en stor erfaring og indsigt i sportens virkemidler, set både fra den sælgende, købende og rådgivendes synspunkt. Det har samtidig også givet inspiration til opstarten af Sponsor-salg.

 

Sponsorsalg har til formål at sikre midler til lokalsporten. Det være sig midler indenfor rådgivning, kommunkation og salg af sponsorater.

Vores målgruppe er breddeklubber, professionelle klubber samt individuelle sportsudøvere, der nyder godt af opbakning i lokalområdet.

 

Men hvorfor så ikke selv lade klubber sælge deres ydelser?

Erfaringen har vist at salg kræver tid. Meget tid, og det er tid som klubber ikke altid kan finde, og derfor tilbyder Sponsor-salg at aflaste salgsafdelingen ved at tage kontakt til nogle af de virksomheder, der ikke nødvendigvis er tiltænkt en af de dyre sponsorpakker, men som i højere grad er en mindre lokal virksomhed, der ønsker at støtte lokalt og ikke har økonomien til at tegne en større sponsoraftale.